Ya bisey sormak istiyorum biz kızımı aylık kontrole götürdük devlet hastanesine doktor bizi kovmaktan beter etti aile hekimine gidin kontrole diye bir rahatsızlığı olması gerekiyor muş hastane yogunmus felan biraz atıştık doktor ile öyle mi kontrole hastaneye giden yok mu