Deniz32 Canım 10.ayına kadar her ay götürdüm gel dese de demese de zaten hep aşıları, takipli durumları oluyor. 7 ve 10.aylarında Menenjit Aşısı için götürdüm ama götürmeyebilirdim 10.ayına kadar her ay da dahil çünkü durumu şükürler olsun gayet iyiydi. Sonra gerek duymadım , Doktorumuz da sağolsun birşey olduğunda Yazıyor şahsi telefonundan 🤲🤍