Deniz32 4 ay boyunca her ay gittik en son 2 ay sonra görüşelim dedi 6. Ayda gideceğiz. Aslında bebekte bir problemi yoksa gitmek çok gerekmez sağlık ocağında aynı rutin takipleri yapıyor. Benimki premature doğduğu için ben aylıklarını yakalayana kadar mecburen gittim. Şükür yakaladık 4. Ayimizda :)