Deniz32 eğer devlet hastenesine gittiysen onlar şu zaman gel demiyolar. İlk 3 ay her ay gitmen gerekiyo. Bize doktorumuz 5de gelme 5ye gel katı gıdaya geçişi konuşalım dedi. Ama ben ilk hafta,ilk ay, 2. Ay 3. Ay götürdüm. Şimdiye kadar bişey çıkmadıysa götürmemen de sorun yok ama nundan sonra aksatma bence. Mesela bizim beneğimizde 3. Ayda gözü bozuk olduğunu öğrendik. Zaten 3. Ayda göz konrtolü olması gerekiyodu doktor farkedince daha da acele ettik ve titizlendik. Allah korusun inşallah yoktur ama bir şey varsa konrtolde çıkar ortaya erken teşhis tedaviyi kolaylaştırır. Gittiğinde doktora da sorabilirsin sonrakine ne zaman gelelim diye ama aksatma bence