Deniz32 valla ben ilk 3 ay götürdüm özele gidiyorduk resmen soyup soğana çevirdiler bizi çocuğumun hiç bir sıkıntısı yoktu en son işte gittik dedim kabızlık yaşıyoruz bu normal mı bakmadan cevap veremem dedi ultrason kan falan muayene derken 1000 lira verdik ha sorun degil oğlumun canı sağolsun ama hastaneler işi fırsata çevirmişler kolik bebekti benim oğlum ilk 3 ay her defasında gittim ağlaması gazı kesilmiyor diye bana bitkisel bir sürü ilaçlar yazdı ya diyorum faydası yok hala ilaç yazma peşinde anlaşmış ilaççılarla bulmuş benim gibi safıda yaz babam yaz o yüzden gerek duymadıkça gitmiyorum aile hekimimiz var aşıları ztn sağlık ocağında yaptırıyorum küçük sıkıntıda aile hekimine gidiyorum gerektiği yerdede doktoruna götürürm çok şükür hiç bir sıkıntımız yok