Deniz32 Henüz bebeğim 2,5 aylık en son 1 ay önce kontrol amaçlı çocuk doktoruna götürmüştük ama doktor şu zaman birdaha gelin demedi Bebekler ne sıklıkla aralıkla çocuk doktoruna götürülmeli, siz ne sıklıkta götürüyorsunuz
Motattisemuittur Deniz32 bebeğinde bi sıkıntı sorun göZlemlemiyorsan her ay götürmeni tavsiye etmem malum hastalıklar aldı başını gidiyor hastaneler de mikrop yuvası zaten aşı için sağlık ocağına götürüyorsundur orda gelişimini de takip edebilirsin
Irmakprensesinannesi Motattisemuittur sağlık ocakları çok daha tehlikleri güvenli deil ölçümleri bile üstün körü doktor her zaman iyidir cnku alanı zaten çocuk doktoru
Emir0_ Motattisemuittur aynende öyle katılıyorum size doğum sonrası tüm kontrolleri yapıldı ondan sonra da hep sağlık ocağına aşılara ve boy kilo kontrolüne zaten çağırdılar şu dönemde çocugun sağlık durumu iyiyse götürmek gereksiz geliyor bana, bazen de durduk yere çocuğa eziyet gibi yok kan ver yok kal yok şu ilaç bunu al bunu yap sağlığı iyiyken durduk yere kıyamıyorum yavruma
kardelenim Motattisemuittur aynen bnde👍sağlık ocağı makuldur zaten onlar gelişim vs. genel takibini yapıyorlar herhangi bi sorun varsa çocuk doktoruna tabi tutuyorlar kii
e-kubra snil hiç sizde kan alıp değerlerine baktılar mı bende 6 aya kadar götürdüm şimdi 8 aylığız 9.ayda giderim diyorum olur mu
Esra_Deva Deniz32 7.aya kadar her ay gittik. Her ay bir aşı var zaten mecbur. Sonra 9.ayda gittik. 1 yaşına kadar iki ayda bire düştü.
eylul19 Deniz32 6.cı aya kadar her ay cagırdı doktorumuz .daha snra 3 ayda bır olarak basladık.bana kalsa her ay gıderım 🤣
Lulemom Deniz32 ilk 6 ay her ay götürülüyor. Doktorlar şu zaman gel demiyor sormazsan. Ama sorduğunda 1 ay sonra gel der. 6 aydan sonra 9. Ve 12. Ayda götürüyorsun. Yaşından sonra da sene de 1 kez