DerinMavii Hilaldenizz keşke devlette tahlillerin yaptırıp öyle özele cikartsaydiniz biz öyle yapıyoruz acemiliginize denk gelmiş tabiki doktorlar kafalarına göre konusamazlar tahlil isterler :)
mirayilknurtolga Deniz32 doğum, doğumdan 2 gün sonra, 1.ay, 2.ay, 4.ay, sonra yaşına kadar her ay.. Yaşından sonra 14,16,18.. 18den sonra gitmedik. Şimdi 2 yaşa gideceğiz.
Deletedmom_22 Deniz32 1 yaşına kadar her ay . 1 yaşından sonra 3 ayda bir. Doktorumuz öyle söylemişti .
Ummuhandmrl Deniz32 bebegim 7 ay 27 gunluk ben her ay götürüyorum. Birsey olduğu için değil gelişimini takip ediyoruz her ay doktoruyla gelişimi hakkında konuşuyoruz.
thetkc Deniz32 1 ay 2 günlük bebeğim var.. 7 günlükken kt ye hastaneye gittik, bugün 1 ay aşısını olduk sağlık ocağında, 40 günlük olunca göz ve kalça usg için doğumda randevu verdiler harici aşı için sağlık ocağına giderim.. Diğer çocuklarım da da böyle gittik.. Bir sorun olmadıkça sık gitme taraftarı değilim ben 🍀
kardelenim Motattisemuittur aynen bnde👍sağlık ocağı makuldur zaten onlar gelişim vs. genel takibini yapıyorlar herhangi bi sorun varsa çocuk doktoruna tabi tutuyorlar kii
yavriyavriii Deniz32 45 günlükken götürdüm.bi daha da götürmedim 6 aylık sağlık ocağında her ay boy kilo bakılıyor zaten her şeyi iyi normalken götürme gereği duymuyorum
11Hilal11 Deniz32 ben asidan asiya saglik ocagina götürüyorum 2 ayda birde genel amacli doktora götürüyorum
goktug_064650 Deniz32 şuan 8 aylık 7. Aya kdar her ay gittik aşılar da çünkü doktor tarafından yaptırıldı 7. Ayda son aşıyı olduk tekrar 9. Ayda görcem bir sonraki de 13. Ay da dedi.
BegumIscanTunc Deniz32 her ay gidiyoruz bir sıkıntı olduğu zaman doktorumuza WhatsApp üzerinden yazıyoruz
Zeyzeyno Deniz32 her ay götürüyoruz ama doktor geçen ay için gelmenize gerek yok dedi bu ay gidicez inşallah 27 sinde 5 aylık olucaz