Adensmom benim bebeye doğduğu günden beri verdiler mama ben de verdim hastane çıkışı günde 1-2 kere sonra 1. Ay kontrolünde doktor verdiğin mama hiçbir şey kendin nefes almak için arada verebilirsin kilo alımı iyi, mamayı bırakabilirsin dedi siz de kırkı çıkana kendinizi toparlaya kadar verin bence hem kendinizi daha rahat ve bebeğinize yetmiş hissedersiniz. Biz mesela bu ay aldığımız mamayı atıcaz tarihi geçecek yarın yarısı duruyor, süt geldikçe zaten ihtiyaç duymayacaksınız😍
Biz hipp combiotic 1 numara kullanıyoruz. Anne sütüne en yakın mamalardan biri bu deneyebilirsiniz.
Mama vermeden önce ve sonra da emzirirseniz bebiş sizi de unutmamış olur, ben öyle yapıyordum. 🤗