Adensmom canım moralini yüksek tut buradaki ve etrafımdaki çoğu kişiye yazdım sana da yazıyım umarım faydasını görürsün beyaz dut kurusu al iki buçuk su bardağı suya yedi yemek kaşığı dut kurusu koy kısık ateşte on dk kaynat ılınınca iç bulgur ve tahin tüket göğüslerini her gün dayanabileceğin sıcaklıkta suyla masaj yaparak yıka bol bol da emzir ayrıca moralini yüksek tut günde en az iki litre su tüket bak bu dediklerimi özellikle dutu yap suyunu iç çok faydasını göreceksin Allah’ın izniyle herkes memnun kaldı umarım sende kalırsın bide bestlak diye bir damla var anne sütü arttırıcı aklında bulunsun eczanelerde satılıyor ihtiyaç duyarsan o da çok iyi geliyor güzel haberlerini bekliyorum eğer memnun kalırsan haberdar et yardımcı olabilirsem çok mutlu olurum herkesin bol bol sütü olsun inşaallah ayrıca çocuğun aç olacağına mama ver daha iyi günah öyle aç aç uyumasın gönlün nasıl rahat ediyo kimseyi dinleme önemli olan evladının sağlıklı olması emin ol en önemlisi bu anne sütü içip de gelişemeyen çocuklar da var aklında tek bişey olsun çocuğunun sağlığı bu yüzden anne sütü mama fark etmez herkese kulağını tıka günah değil mi bebeğinin açlıktan ağlaması aç uyuması bide böyle bak bebeğin ne kadar üzülüyordur annem neden aç uyumama izin veriyo diye yanı ben kendimi onların yerine koyuyorum ve üzülüyorum 🥺biraz uzun oldu kusura bakma