Adensmom güzel anne, hiç canını sıkma. Dışarıya karşı da kapat kulaklarını. Mamayla beslenen çocuğa kıran mi giriyor sanki. Anne sütü bağışıklık ve koruyuculuk anlamında hepsinin üstünde elbette ki. Ama yetmiyorsa sütünz aç mı kalsın , yazık değil mi ? Yalnız suna dikkat etmenizi öneririm. Az da olsa sütünüz varmış, hem meme hem mama gidin. Memeyi unutturmayin, ne kadar emerse o kadar alsın nasibini. Yalnız doktor önerisi çok önemli. Siz yetmiyor saniyorsunuzdur ama belki yetiyordur. Kilo alımı ve çişli bez sayısını takip ediyor musunuz?