Aynen, ben de en başlarda sütüm yetmiyor diye mama veriyordum herkes verme falan deyince eşim benim yerime mama vermiyoruz diyordu.
Herkes çok biliyor da eskiden sanki hiç pirinç unuyla, nişastayla mama yapıp vermemişler gibi şu an mama olduğu için bile şanslıyız bence en azından besleyici özelliği var. Hiçbir şey bebeğimizin huzurundan önemli değil moralinizi bozmayın. Bir iki öğün mama verin o doyunca rahat uyur siz de dinlenirsiniz moraliniz yerine gelir biraz da süt yapıcı şeyler yiyince düzene girer sütünüz. 🤗