Pnarr_ Tabi ki de ıphone alın verdiğimiz paraya değiyor 7 plus çok memnunum portre moduyla çok güzel fotoğraflar çekiyorum
uzayim_mericim Ozlemhtc peki not8 mı yoksa s9-s10 mu daha iyi eğer biliyorsanız ne kadar zorlansamda illaki alışırım diye düşünüyorum hazır telefoncu bulmuşken sorayım
Ozlemhtc uzayim_mericim ben note serisini çok kullandım memnundum ama note hata verebilen bi telefon dikkat etmek lazim. Note serisi güzel ama riskli :) s9 gerçekten çok güzel bende beğeniyorum. Ama samsung un yeni çıkardığı telefonları incelediniz mi samsung A70 onun özellikleri de çok güzel tavsiye ederim
Deletedmom381 Ozlemhtc telefonumdan memnunum amma kamerasını beğenmiyorum fazla özelliği yok flu cekim bile yok. Huawei eşim alacak ozelliklerini çok beğeniyor oradan biliyorum da , beni niye sorguladınız onu anlamadım.
Ozlemhtc Deletedmom381 sizi sorgulamadım merak ettim sadece iphone kullaniyosunuz sonuçta diğer telefon hakkında ki fikrinizin nedenini merak ettim
MinikcivcivimDeniz Xiaomi mi9 almayı düşünüorum ben. Şuan biraz skntlı bi dönemden geçiyoruz diye beklemeye aldım.elimde şuan mi6 var ve çok memnunum. Tavsiye ederim.
Ozlemhtc MinikcivcivimDeniz özellikleri hakkında pek fikrim yok o telefonun ama bana kalırsa onu tercih etmemenizi öneririm. Telefon arıza verdiği zaman karşınızda muhatap bulmanız zor olabilir parca konusunda da skntilar olabilir
MinikcivcivimDeniz Ozlemhtc türkiye garantili satılıyor kvk var bir de. Sonuçta servis olduktan nasıl bir sorunla karşılaşabilirim ki? 1.5yıldır yoğun olarak kullanıyorum hiç hata vermedi. Ama evet elektronik şans işi biraz da 😊
Ozlemhtc Deletedmom381 yok.abartmiyorum bizzat tecrübe ettiğim için söylüyorum evet kalite konusunda tek geçerim iphone u ama kullanım olarak sıkıcı bi telefon bence. Yani iphonun garantisinin bitmesine 1 ay kala.bile servise belli sebeplerle yolladiginiz zaman size sıfırını yollayan tek firma. Güvenlik açısından da çok donanımlı.bi telefon
Ozlemhtc MinikcivcivimDeniz servis olmasi demek her sorunun anında cozulebilcegi anlamına gelmez yeri geliyor en çok kullanılan samsunglarin bile parçası zor bulunabiliyor. Huawei piyasa olarak zayıf kaldığı için parca sorunu yasiyor
Ozlemhtc MinikcivcivimDeniz inşallah daha uzun süre kullanın ama telefon bu bi bakmışsınız 5 dakika da çökmüş bilinmez teknolojik alet
Vildan_ Bende samsung s8 plus var mükkemel çekim yapıyor gece de gayet güzel gündüz bambaşka hele tavsiye ederim
Biryigitanasi uzayim_mericim ben 5 yıl iphone kullandım çok seviyorum aslında ama iphone fiyatları uçtuğu için mecburi değişim yaptım huavei p 20 lite aldım baya memnunum kamerası cok güzel cekiyor tavsiye ederim 2 ay falan yazı yazmakta bende zorladım sisteminede aynı şekilde ama zamanla alışıyo insan 😊