uzayim_mericim Yani ikisi arasinda kıyas yaptığınız için iphone dedim ama iphone fiyatları çok yüksek olan bi telefon. Samsung düşünürseniz ki ben kullanıyorum senelerdir çokta memnunum. Yani bunca yıldır telefonculuk yaptım evet iphone çok kaliteli başarılı.bi telefon ama bi kullanmak adına sevemedim telefonu. Bana kalırsa iphone işte telefonu çok yoğun kullanan yoğun iş temposu olanlar için mantıklı mail not vesaire çok kullananlar için. Ama samguns her kesime hitap ediyor uzun oldu kusura bakmayın