Kelebegim_1 uzayim_mericim ıphone kullanıyorum o kadar abartılacak kadar değil. Eşim oppo aldı efsane bir telefon. Bundan sonra değiştirirsem kesinlikle OPPO Nero alacağım efsane bir telefon. Bayıldım mükemmel özellikler. Şarjı süper
Gzd uzayim_mericim iphone 8 plus kullanıyorum çok memnunum efsane fotoğraf kalitesi var, Bana da bi kamera lazım oluyo başka özellikleri hakkında bilgim yok 😁
biryavuzkusu uzayim_mericim iphone 7 kullanıyorum iki senedir taş gibi ama tek sorun yüksek gb olan almalısınız 32 gb benimki sürekli oğlumu videoya alıyorum resim çekiyorum doluyor ve hafıza kartı takılmıyor. Ön kamerasında flaş falan var donma hiç yapmadı bende henüz
Asel060519 uzayim_mericim canım ben huawei p20 lite kullanıyorum kamerası Süper çok memnunum 2700e almıştım
Taelif uzayim_mericim Samsung S9 Plus kullanıyorum ve çok memnunum. Kamerası çok iyi tavsiye ederim :)
Veramm uzayim_mericim ıphone 7 4000 almıştım kesinlikle her yönden çok kullanıllı bir telefon tavsiye ederim
Kubracls uzayim_mericim Huawei tek geçerim 👌 eşimde iphone 7 var onun kamerasından daha iyi benim telefonum ❤️
KaSeAy uzayim_mericim En önemli kriterin kameraysa iphone net. Tartısmaya bile kapalı. ama 8 ve üstü modeller olmalı
Furkansmomy Bende iphone 6s var kızlar ama kamerasını sırf ters çekiyo diye sevmiyorum 😂😂 onu nasıl düzeltebilirim bilen var mı??
Duruliya_annesi Deletedmom116 kesinlikle samsung A7 2018 muhteşem bi kamerası ve genis ekranı var çok memnunum