35+2 de doğdu solunum problemi vardı 12 gece küvezde kaldı.Çok zor bi durum yaşayan bilir,her gün hatta bazen saat başı süt sağıp götürdü eşim taze taze içsin diye..13.gün kavuştuk çok şükür bu dönemde bol dua ve sütünüze ihtiyacı var moralinizi yüksek tutun🙏🏼