24 günlüktü hiç anlamadığım bı şekilde ateşlendi oğlum acile gittik yoğun bakıma alındı ilk bebegim ve yaşadığım tıramvayı hisleri anlatmam imkansız hayatımın en zor günüydü şüphesiz canımdan bı parcayi koparıyorlardi sanki.. Meğer enfeksiyon varmış idrar yollarında sonra kanada karıştı 5 gün sonra çıkar dediler 7 gün oldu hala çıkmadı uzerine bı 6 gün daha yattı 13 gün yerdemiyim göktemiyim bilmedim.Ama gerçek şu ki güçlü olmam yemem içmem ona kalitelidir süt vermem gerekiyordu benim hislerimden oyle güzel anlıyorduki kendimi güçlü tutmama lüksüm yoktu çok zordu ama geçti Rabbim evlatlarımıza sağlık versin oğlum şuan 5 aylık olucak… Rabbime hamd olsun