Meralminahalil bende oyleyim 6 ayligiz. Kizim sallanarak uyuyan biri degil. Bana cok bagli. Yatagina yatiriyorum. Yanina uzaniyorum ya bana sariliyo yada saclarimla yuzumle oynayarak uyuyo bes dakika icinde. Ya ölürsem hergun beni isticek cok aglicak bensiz, ona bakanlar bazen cok agliyo die kizicak belki dovecek, ben ona kiyamazken bensiz eksik buyuyecek diorm. Bunlari yazarken bile agliyorum. Hala atlatamadim bunu. Herhalde evlendirene kadarda atlatamicam bu kizi😭 benim annemde biz dogunca boyle olmus psikiyatriye gitmis bunun icin ilac kullanmis hep