SelmaYakup Arada benimde geliyor evde bebegimle tek isem bana bisey olursa o nolur aglamaktan mahvolur diye daha kötüsü bi yerine bisey yapar diye geliyor aklima büyüyor cunku artik emeklemeyede başladı.
Handecelik Meralminahalil benim de aklıma geliyor. Hatta diyorum ki birimiz ölecekse hep beraber ölelim. :(
prensesannesiiiii Meralminahalil seni cok iyi anlıyorum bende de çok oluyordu resmen hayattan kopuyordum cok kötü bir psikoloji
Derin_Deniz Meralminahalil ben bu durumu ablamla paylaştım o da en kötüsünü düşündürüp öyle bir şey olursa biz varız sahipsiz mi kalacak sakın korkma dedi ben o gündür rahatladım . Sanırım güvenebileceğimiz birilerinin olduğunu bilmek rahatlatıyor bu durumu.
Prensesim2018 Meralminahalil bende çok özledim malasef ki ve şuan çok kötü bu durum bende ilaç tedavisi için gitmek istemiyorum az önce bile kızım su içerken genzine kaçırdı ben çok kötü bağırmışım kızıma eşim le tartıştık sen annelik yapamıyorsun filan diyor bende dellendim tabi
Prensesim2018 Meralminahalil bende çok özledim malasef ki ve şuan çok kötü bu durum bende ilaç tedavisi için gitmek istemiyorum az önce bile kızım su içerken genzine kaçırdı ben çok kötü bağırmışım kızıma eşim le tartıştık sen annelik yapamıyorsun filan diyor bende dellendim tabi