Meralminahalil bende de doğum yaptığımdan beri aynı korkular var bende ölceğimi düşünüp kızıma sarılıp aglıyordum arada bir beni unutur fln die düşünüp kendime eziyet ediyordum resmen sonra bu düşünceler çoğaldı en ufak biseyde hastaneye koşar oldum kan tahlilleri emarlar bisey cıkmıyrdu tabi ama ben ölümcül hastalıga kapılmış gibi düşünüp bir hafta yataktan cıkmadım ellerim ayaklarım dilim dahil uyuşmaya başladı eşim özel hastaneye götürdü doktor psikolojik ddi şuan ilaç kullanıyorum yani bu durum ilerliyor azalmıyor.. allah bütün anneleri korusun hic bi evladı annesiz bırakmasın çokca amiiinnnn ..ben şuan gayet iyi hissediyorum o düşünce eskiisi gibi gelmiyor . Sevgiyle kalın🥰