Milkshake Tuvalete çıkmamın kolay olması açısından sıvı beslenmemi önermişti. Aç kaldım ama dediği gibi hiçbir şekilde tuvalet sıkıntısı çekmedim. Dikiş izi de kalmadı dediğim gibi. Çok minik bir gölge var şuan. Estetik dikişti ve doktorum bunun tabikini çok güzel yaptı. Çeşitli kremler yazdı, aksatmadan kullandım. Eczacım da özel karışım hazırlamıştı, sağolsun. Bir mucize yarattılar😄