Busraaa333 Bahser03 çok şükür müthiş 6.5 ay oldu epidural olduk bir hafta sadece kesik acısı oluyor dayanılmaz asla değil 10 gün sonra neredeyse yok denecek kadar bişey kalmıyor. Ben ilk gün yürüdüm Bol bol şükür yatacak gibi bir durumum olmadı hiç. Normal doğumu bilmem ama çok konforlu geldi bana :)
Mervexxx mavilimorcicek41 aynen benim doktorumda spinal önerdi ama benim bel ağrılarım daha tam geçmiş değil maalesef
mavilimorcicek41 Mervexxx anesteziyi yapan doktora göre de değişiyo sanırım ben çok korktuğumu bel ve sirt ağrısı sürekli oluyo duyuyoruz dediğimde uzman benim yaptığım anesteziden kimse bugüne kadar şikayetçi olmadı dedi ona güvenerek oldum açıkcası
abdullahinannesi1 Bahser03 🤩gayet iyi. İlk üç gün dışında ağrım sızım olmadı. O günlerde de hastanede ağrı kesici verdiler ve evde de minoset içtim doktor yazmıştı. Aynı gün kalktım yürüdüm, ertesi gün duş aldım. Kilo kaldı biraz o da kişisel 🍽 🥘
Aysegul93 Bahser03 acil alinanlardanim ama gece yürüdükten sonra bebeğime hastanede kendim baktım hep bir hafta içinde de gayet iyiydim