Bahser03 İlk 3 gün oturup kalkarken dikiş yerinde feci ağrılarım oldu. Genel anesteziydi. Spinalin baş ağrısıyla uğraşmak istemedim sonradan. Onun dışında ne tuvaletle ilgili sıkıntı yaşadım ne de dikiş iziyle. 4.5 ay olmasına rağmen hiçbir izim yok. Doğum sonrası da göbeğim direkt gitmişti. Doğum sonrası da hemen sütüm gelmişti. Tek sıkıntı doktorum ilk 10 gün sadece sıvı beslenmemi önerdiğinden ani kilo verip aşırı güçsüz kalmıştım. Yine de beni hiçbir güç normal doğumun acısına, ıkınmadan dolayı hemoroide, vajinal deformasyona, haftalarca oturamama, haftalarca tuvalete çıkamama fikrine iyi bakmamı sağlayamaz. İsteğe bağlı oldum, yine olsa yine isteğe bağlı olurdum.