Ben bir bebek olsam ve yaramazlık yapıyorum,ortalığı dağıtıyorum yada yemek yemiyorum diye karşımda biri bağırsa çok korkardım ya. Sonuçta şu hayatta 1 yaşında bir bebek olarak tek bildiğim,güvendiğim kişi benim annem oluyor. Ee o da bana bağırıyor. Ben bu mantık ile kızıma hiç kızmıyorum. Ha uslu olduğundan değil ha. Daha demin halının ortasına salçalı yağı döktü. Sabah da halıya çişini yaptı😄