Madam sıkılıyor bence gün içinde parka götürün market gezin yürüyüş yapın havalar ısındı arkadaş edinsin size yapışmaz. Bak benim iki tane var biri 10,5 aylık diğeri 28,5 aylık beraber vakit geçiriyorlar bazen ikiside sıkılıyor hemen bebek arabasına koyup markete götürüyorum bazen birşey almıyoruz dönüyoruz veya bi lolipop mutlu ediyor. Her öğlen parka götürürüm her akşam yıkarım sakinleşsin diye