Madam e ne olacaktı ki zaten bebek daha hem de 1 yasinda. Yani dogru yanlış kavramını algılayacak kapasitesi olsa zaten rahatsız edici şeyler yapmaz. İlerde içine kapanık asosyal, istemeyi bilmeyen korkak ve de iletişim sıkıntısı çeken bir birey olmasını istemiyorsan bebeğinin bebek olduğunu hiç aklından cikarmaman lazım. Bağırmak çözüm degil. İlgisini başka yöne çekmeye calis bagirdiginda camdan baktır aa kuş falan de, dikkatini dagit.