Oznur_0708 yemin ederim ben 😂 resmen bu sorunun cevabı arayışındaydım. 5te uyanıyor akşam da 7den sonra mızmızlanmaya başlıyo mecbur yatırıyorum 8 gibi uyumuş oluyor. Gündüz sürekli kısa kısa uyuma derdinde işkence gibi. Biz de doğudayız öğretmenim sabah erken aydınlanıyor biyolojik saatleri uyarı veriyo sanırım 😂 2 hafta önce İstanbuldaydık geç kalkıyodu aynı şekilde. Yani uyansa da kendi geri dalabiliyodu burda resmen güne başlıyo gibi uyanıyo.