Bitikmomi Oznur_0708 benim oğlum 5 te kalkardı. Hiç şaşmazdı. Aslında erken uyuyup erken uyanması daha güzel şimdi 1 e kadar yatmıyor 10 a kadar uyanmıyor hiç hoşlanmıyorum bu durumdan bende
Oznur_0708 Bitikmomi bi 7 olsun diyorum en azından bazen zıvanadan çıkıp 5:45 gibi uyanıyor dellenşyorum artık sonradan uyumayada alışkın değilim tüm gün uykusuz asabiyim
Oznur_0708 tenceretavakuskana 7 de uyansa yine iyi bazen 5:45 oluyor uyanması 6 veya 6:30 zaten ben öğlene kadar yatsın demiyorumda bi 7 ye bile razıyım
tenceretavakuskana Oznur_0708 bırden degısmez ama yarım saat on dk da olsa gece uyku saatını gerıeye atmayı deneyın bı belkı cozum olur
Oznur_0708 tenceretavakuskana 7:30 du 8 yaptım uyku danışmanıda diyor ki 7:30 da kalın ama yine aynı uyanma saati izmirdeyken ben uyandırıyodum bebğimi burda ne varda uyanmıyor anlamış değilim
Oznur_0708 bbbccc ayına göre erken bende biliyorum uyanıyorlar bu saat arasında en azından 7 olsa diyorum ve ben izmirdeyken bebeğim uyur beb uyandırırdım 7:30 gibi ama burda neden uyumuyor onu çözemiyorum 2. Si doğudayım camıma kadar kar eşimde eve gelemşyor asker yasak annem ve bebeğimle hapis gibi evde sabah 6 da dikilince yapcak bişey yok sıkılıyoruz bunalıyoruz uyursak zaman geçer diye düşünüyorum keyfime yatırmak değil bu benim ki keyfiyen olsa öğlen 12 derdim 7 veya 7:30 istiyorum sadece herşeye tepkilisini anlamadan dinlemeden laf sokar gibi
bbbccc Oznur_0708 Seçtiğin eşi ya da yaşadığın şehri bebeğine uyarlayamazsın laf sokar gibi değil doğrusunu söyledim. Yaşadığınız ev yerine İzmir’deki eve alışmış olabilir yabancılıyor olabilir bir de gündüz uykularını azaltın o zaman sabah daha geç kalktığını fark edersiniz.
Oznur_0708 bbbccc uyarlamıyorum bi çözüm bulmaya çalışıyorum bu sabah 5:45 de uyandı biliyor musun gözlerim ağrıyor artık yorgunluktan ve gündüz uykularını düzenledim izmirde 15 gün durduk burdaykende 7:30 gibi uyanıyordu bi dönem emziği bıraktırdım ve 6 ya düştü uykusu bi türlü öne çekemiyorum
Nurgul55 Oznur_0708 Gündüz uykularında sizde bebeğinizle birlikte uyuyarak dinlenebilirsiniz zaten evden cikamiyoruz sıkılıyoruz demissiniz annenizle ikiniz varmissiniz yatın uyuyun uykusuz kaldıgınız günler daha rahat ediceksiniz
bbbccc Oznur_0708 bebeğinin gündüz toplam uyuma süresini geçince bebek erken kalkmaya başlar kimsenin lafını dinleyipde çocuğunu geç yatırma daha kötü olur. Gündüz uyanıklık süresini uzun tutmaya çalış. Emziğini arıyor olabilir atak döneminde olabilir diş döneminde olabilir bir sürü şey olabilir
Nurgul55 Oznur_0708 Benim kızımda 8 aylık 2 uykuya yeni geçti sayılır. Sabah 8-9 arası uyanıyo 12de ilk uykuya yatırıyorum 4-5 arası ikinci uykuya yatıyorum. En son 9da uyutuyorum gece uykusuna geçiyor. Siz gece uykusuna çok erken geçiyosunuz ondan erken kalkıyo sabahları
Oznur_0708 Nurgul55 hayır bebeğim değil aslında tüm uyku danışmanları dpktor vs 7:30-08:30 diyorlar oğlumda 8 de uyumuş oluyor tam ve ben izmirde ailemin yanındayken 8 e kadar yattığını bilirim 8 de uyuyupta ana eve geldik çocuk uyumuyor bugğn 5:45 de uyandı gözlerim ağrıyor artık bi grç uyansa hemen 2 uykuya geçicem aslında daha rahat bende istiyorum
Themamacita Oznur_0708 benim bebeğimde 6.30 da en geç uyanıyor daha 24 günlük ve hemen uyumuyor ağlıyor birde huysuzlanıyor hep böyle gidecek sanırım erkenden uyanacak
Oznur_0708 Themamacita ozamanlarda öyleydi ben yine bi izmire ailemin yanına gittim evdeyken sabah 5 gibi dikilen oğlum izmirde bırakınca 10 a kadar uyurdu ben bu farkı anlamıyorum 😂
Oznur_0708 Nurgul55 inanır mısınız gündüz uyuyan insan değilimdir sevmem uyumayıda yatmayı ama denicem cidden yoksa sütümde azalıyor 😒
yagmursen Oznur_0708 4 aylık gece 1 de yatar öglen 12 de kalkar 😂 gündüz toplam 5 saat uyur, gece de 9 dan 12 ye kadar da kısa kısa sık sık uyur… ben şöyle yaptım gece uykusu gündüz uykusu baska yerde, uyanırsa da uyutttum odadan cıkmadım yavas yavas alıstı
Oznur_0708 bbbccc gündüz 3 saat uyuyor mesela 8 de uyumuş oluyor emzik bıraktırdım ama baya oldu bırakmadan önce geç kalkıyodu bırakınca 1 ayı geçti dikeliyor sabahtan sabredip bi çözüm bulcam artık
Oldugugibibiri Oznur_0708 siz geç yatırın geç kalksın diyenlere İnanmayın. Bebeğim dün her zaman yattığı saatten 1 saat geç yattı diye sabah her zaman kalktığı saatten bir saat erken kalktı. Ne kadar geç yatarsa yatsın erken kalkıyorlar. Ben uyanıklık süresini de arttırdım ama maalesef yine de sabah uyanma saatleri erken 😢
Nurgul55 Oznur_0708 Ailenin yanina gittiginde yol yorgunlugu felan belki ondan uyumuştur gezdiysen yorgun düşüp uzun uyuyabiliyolar canimm benim kizım gündüz uykularını çok kısa kısa uyuduğu için diye düsünüyorum gece uykusuyla sabah uyanması biraz geç oluyo
Nurgul55 Oznur_0708 Bende senin gibi hic sevmezdiim ama böyle dönemler olunca mecburen uyuyorum yatıp dinleniyorum yoksa çocukta emdikce artık takatim kalmıyo is yapmaya kendime bile bakamıcak hale geliyorum. O yüzden yat yorgunluktan hemen uyursun zaten
ASYA123- Oznur_0708 Bebeginizde sevmiyor uyumayı 7.7.30arasina kadar.erken kalkıyor.demem o ki yapacak bişey yok huy meselesi.tadini çıkartın.benim kızımda 9aylik gece gündüz hiç uyumaz kolik bir bebekti.hala öyledir.inanin yapack bişey yok zamana bırakın.
cicek061 Oznur_0708 değişmiyor 2 yaşına giricek aynı 5 te 6 en son 7 asla değişmedi isterse gece 12 de yatsin
Themamacita Oznur_0708 valla İzmir’de bi Hikmet olsa bana olurdu herhalde ben İzmir’de yaşıyorum yine bebe 6.30da uyanıyo 😂