bbbccc ayına göre erken bende biliyorum uyanıyorlar bu saat arasında en azından 7 olsa diyorum ve ben izmirdeyken bebeğim uyur beb uyandırırdım 7:30 gibi ama burda neden uyumuyor onu çözemiyorum 2. Si doğudayım camıma kadar kar eşimde eve gelemşyor asker yasak annem ve bebeğimle hapis gibi evde sabah 6 da dikilince yapcak bişey yok sıkılıyoruz bunalıyoruz uyursak zaman geçer diye düşünüyorum keyfime yatırmak değil bu benim ki keyfiyen olsa öğlen 12 derdim 7 veya 7:30 istiyorum sadece herşeye tepkilisini anlamadan dinlemeden laf sokar gibi