Serra_Annesi vardır muhakkak. Benim arkadaşlarım var sadece süt ile besleyen. Ha ne oldu, çocuk biberonu hiç tanımadığı için acil durumlarda bile çocuğunu annesine bırakamamıştı çünkü başka hiç bir şekilde beslenmiyordu. Ben 3 aylıkken işe başlayacağımı bildiğim için en baştan biberonla alıştırdım, gece bir öğün eşim biberonla mama veriyordu böylece ben de biraz uykumu alabiliyordum. Ama tercih meselesi tabikii