Ebruliates anladım biz de tadıma başladık ama çok sinirlir her şeye saldırıyor kaşığa tabağa, blw yapıyorum ama çok tuhaf geçiyor, yemekten çok kavga ediyoruz eşyalarla. her seferinde de banyo yaptırmak çok zor oluyor. üstüne 2 önlük giydiriyorum ona rağmen, kafasına bile sürüyor. keşke hiç eline vermeseydim en başında, temiz temiz ben yedirseydim diyorum. artık başedemiyorum. hem yemiyor hem mahvediyor her tarafı