Tugce Serra_Annesi var tabii, olmaz mı? Nasıl başlarsan öyle gider bu iş. Arz talep meselesi. Mama vermiyorum. İhtiyacı yok
Rainnnn Serra_Annesi eğer sarılık sıfırsa anne sütü yetiyor demekki maşallah mamaya ne gerek var . Ben hep sağıp besledim bazen ani sütüm olmayınca mama verirdim 4 ay boyunca sonra sütüm kesildi mamadan devam
Serra_Annesi Rainnnn Evet öyle sütün yettiği yerde mamaya vs gerek yok yetmediği yerde karşı değilim takviye olarak verilebilir. Ama ne kadar çok emzirme o kadar süt
AlpAslanbabysmom Serra_Annesi mama takviyeli gidiyorum diye etmedikleri laf kalmadı o "herkes"in. Birak canim en sagliklisini yapiyorsun ben mamayi birakip anne sutuyle beslemek icin ne caba harcadim yeni yeni basliyorum. Insanlarin en sevdigi sey yorum yapmak.
Serra_Annesi AlpAslanbabysmom Ya tabi sütün yetmediği yerde mama verilebilir ben mamaya karşı değilim. İnsanlara ne yapsak yaranılmaz zaten her şeye bir lafları var her şeyi çok biliyorlar 😤
littlebabyy Serra_Annesi su elalem lafını ne kadar çok önemsiyorsunuz yaa. Her yer her doktor her pediatri akademisi anne ilk 6 ay anne sütü diye bağırıyor siz gidip 2 cahilin lafını buraya post açıyorsunuz.
Mmeri Serra_Annesi bizde bir aylık olduk anne sütüyle devam ediyoruz bebeğim her ağladığında doymadığını mama vermem gerektiği tepkisini alıyorum
Serra_Annesi Mmeri Al benden de o kadar tabi önemsemiyorum ben çocuğumun doyup doymadığını anlıyorum ☺️
Serra_Annesi kisiselanaliz Ay evet ne yapsak suç ne yapsak bir yorum en iyisini hep başkaları biliyor her şeye bir lafları var insan yoruluyor cidden 😏
Serra_Annesi Zeys Öyle yapıyorum yine de burda böyle yazanları görünce de rahatladım teşekkür ederim 😚 sağlıkla büyüsün bebişler
Serra_Annesi ozgeefem Aynen öyle parayla satın alamazsın bizde bedava mis gibi akıyor 😀 verebildiğimiz kadar verelim 🥰
ZeynepNil34 Serra_Annesi 6.5 aylığız sadece anne sütü alarak büyüdü, kilo alımı da gayet iyi. Şimdi ekgıdaya başladık esas onu almıyor 😞
Asilmomm Serra_Annesi 4 aylık oğlum anne sütüyle besleniyor kilosuda iyi cok şükür, doydugunu hissediyorsan mama olayına takılma 😚😚
ferlazen Serra_Annesi canım 4.5 aylığız sadece anne sütü verıyorum. Gerçekten bebeğinin doyup doymadığınj sen anlarsın. Doymadıgında tabıkı takvıye yaparsın. Ne saçma bişi bu böle ne alaka öyle bişey dıyorlar. Annesı olan sensın
Serra_Annesi ferlazen Aynen öyle ben doyduğunu anlıyorum yani doktor da kilo alımının iyi olduğunu söyledi şükür