eminedmrr sütünüz azalır. Hep ben öyle gördüm. 3 yıl önce 2 gün tuttum oğlum o zaman 2 yaşını geçmişti emiyordu. Sütüm de çoktu. Hem sütüm azalır bahaneyle biraktiririm diye de düşündüm. İlk gün böyle ayakta duracak halim bile yoktu o kadar zor oldu. 2.gun bayılmışım zaten. Hastanede bu vesileyle de 4 haftalık falan hamileymisim onu öğrenmiştim. Hem hamilelik hem emzirme dayanamamisim. Sütüm de ilk günden bile %80 kadar azaldı. Sonrasini zaten tutmadım ve bende sütüm de normale dönmüştü. Oruçtan mış yani . Sonraki seneler zaten yeni doğum yaptığıma denk geldi. Şuan da 2 ve 1 yaşında 2 bebek emziriyorum. Tutamam. Çünkü çok emiyorlar. Tutsam sütüm azalır daha çok emerler beni daha çok düşürürler. Birde dayanamam kendimi biliyorum emdikleri için çok yiyorum yarım saat mesela aksatsam elim ayağım titremeye başlıyor. Tutsam 3 cocuk tüm gün aç susuz ben herhalde öğleni göremem. Seneye inşallah emzirme defterini kapattığımda eksiksiz tutarım.