MASU olabilir aslında. Bende şüpheleniyorum. En son gebeliğimde şeker de çıkmıştı aslında. Şuan da da öyle sürekli birşeyler yiyorum. Yemesem gerçekten basım dönüyor bir tuhaf oluyorum. Ben tatlı değil de herhangi birşey yesem normale dönüyorum. Sadece gece tatlı krizlerim tutuyor. Emzirmeye bağlı da bu durum olabilir. Ben 2 tane bebek emziriyorum çok da emiyorlar sütüm de çok oraya gittiği için herşey bana birşey kalmıyor da olabilir. Yada şeker de olabilir. Baktitmamiz lazım aslında