Ya ben geçen yıl tutmadığım için pişmanım emziriyordum bebeğim 7 aylıktı ek gıdayla arası yoktu ama dayanabilirmişim yani şuan 19 aylık ek gıdayla arası yok günde 2 ekmek yiyorum fazladan yarım saat aç kalsam bayılcak gibi oluyorum sanki oruçmuşumda son dakikalar gibi güvenemiyorum kendime azıcık aç kalınca bile elim ayağım titriyor ama geçen sene böyle değildim eşimde şeker hastası insülin kullanıyor bu yıl başladı oda tutmayacak ve evimizde ramazan tam anlamıyla yaşanamayacak diye çoo üzgünüm kalbim buruk :(