CaglaErtrk Gfrn 1 defa oldum canım ama ben 20 kilo almıştım 11 kilosunu verdim 9 kilosu hala duruyor 😕
Gfrn CaglaErtrk adet oldukça verirsin canım normal Doğumda içimizde ki bütün sıvı ve kilo gidiyor ama sezaryan da maalesef adetle atılıyor sadece 1 ay daha bekle bak veriyorsun kolayca bence korse Alma hemen
S_D CaglaErtrk bende koymuşlardı canım ondan belkide bende kalmadı göbek. 38 günlük bebeğim 6 kilo kaldı doğumdan önceki kilima ama göbeğim baya azaldı bazenler bel falan var bendede bakalım kalan gobek de adet olunca gidecekmi
CaglaErtrk Suhedacan evet karşımdaki insanın morali bozulur mu pot kırarmıyım diye düşünmeden konuşuyorlar , ama dediğiniz gibi öyle yada böyle gidicek bu kilolar hep kalmayız ya böyle 😏😇
Barkinalpinannesi CaglaErtrk ben Doğumdan hemen sonra doktoruma sordum korse kullandım tabii hepsi gitmedi ama bayaa gitti göbeğim azıcık kaldı
CaglaErtrk Zeykemk26 benim doktor aklımı karıştırdı yoksa ben takmak istemiştim , bence takma bi işe yaramaz dedi , bilimsel olarak faydasını duymadım dedi , yani dedi de dedi😏😏
Zeykemk26 CaglaErtrk ya korse degıl ben dıkıslerın uzerıne dogru gelen gobegı yukarı kaldırım yazmayla bagladım bı ustunu gene baska yazmayla sıktırarak bagladım hem ondan sonra dık yurumeye basladım hemde ındı ve rahatladım sezeryanda altta gonek kalıyomus benım bormal dogum yapmıs gıbı suan mınık bır derı sarkması var dıyebılırım
Hazalikra CaglaErtrk benim doktorum bana korse verdi doğum yaptığından beri kullanıyorum biraz gitti ilk günkü gibi değil ama sizde korse kullanın bol bol su içiyorum birde ben köşede terletiyo hergün ust değiştiriyorum inşallah zayiflariz
Suhedacan Zeykemk26 ayy bende sadece bende zannetmiştim bu göbeğin dikişlerin üzerine toplanmasını ne zaman yaptınız bu sarma işini acaba?
Jrarya [bilinmeyen] ben oyshodan aldım hamile olmadan önce almıştım sporda giymek için spora hamile olduğumu öğrenince gidemedim şimdiye kısmetmiş ☺️
Deletedmom444 CaglaErtrk benimde gitmedi 6 aylık hamile gibiyim doktor sen kilo verdikçe o da azalacak dedi bende 50 günlüğüm
CaglaErtrk Deletedmom444 umarım öyle olur , sanki kiloyu veririz de göbek kalır gibi düşünüyor insan 🤦🏻♀️
balcicegin_annesi CaglaErtrk valla etkili oluyor canım çünkü yağ yakman gerekince zaten etin sarkmasından anlıyorsun benim şimdi sarktı farkettim gittigini kırkım çıkıncada düzenli koşu be yürüyüş yaparım sarkmalarda sıklaşır inşallah umarım senin de geçer üzülme sakın
Deletedmom_297 CaglaErtrk bnmde var ama hamıle gibi değil alt göbek var inş adet olunca iner kilo verdikçe iniyor
Belisss Bts bende göbeğimi ilk günden beri sarıyorum 19 gün oldu bayağı indi. Adet oluncadamı gidiyo merak ettim ? Kalan göbeğim adet olunca gidicekmi yani
Bts Belisss ya öle dıyorlar evet bn 4 ayn snnda oldm tam ve tesmen indi yabi tam olarak gtmesde bnm yaza geldi için ben sıcktan takammstm korse falan
Nidafatma balcicegin_annesi Bişey sorcam ben üçüncü çocuğuma doğum yaptım ikisi normal doğum oldu göbek falan yoktu üçüncü sezeryan oldu saramadım korse takınamadım bugün 26 gün oldu hala karnımın içi acıyor saramıyorum.sizin acımıyomu
balcicegin_annesi Nidafatma benim de acıyor ama hani bi yerini bıçakla kesersin de sızı acısı var ya dokununca olur benim de öyledir yarın 18 günüm olacak 1 haftadır korse takıyorum uzanarak takıyorum sarkan kısmı yukarı çekşyorum korseli agrı yapmıyor alışıyorsun sende yap hareket ettiğim zamanlarda alışıyorsun zaten