CaglaErtrk Kızlar 2 ay oldu Doğum yapalı biliyorum daha erken ama görenler hamile misn diyor moralim bozuluyor gerçekten te 5 6 aylık hamile gibiyim bide sezeryan göbeği gitmeyebilir diyenler var kafam iyice karıştı , spora gidiyorum günde 1 2 saat fakat göbeğinden kurtulan anneler varsa aramızda bana tavsiye de bulunabilir mi ? 😕🙏🏻
Gamzeliyanak CaglaErtrk o gobekten bende de var maalesef babam bile o ne gobek oyle diyip dalga geçiyor bir an önce kurtulmak istiyorum Mevlüt yapicam birde gelenler konuşup duracak biliyorum göbeğimi spora gitmek istiyorum ama bebeğimi bırakacak kimsem yok napicam bilmiyorum
balcicegin_annesi CaglaErtrk korse kullandın mı canım ? Sezaryen göbeği diye kendini alıştırma uç beş sezaryen yapıp ta kilo verme potansiyeli olmayan çok kadının çıta gibi oldugunu gördüm İnan . Korse kullan kimyon tohumu çayı yap iç hem emzirirken bile zarar yok rezene kimyon ve tarçın çubuğu koy bardağa günlük bi kaç bardak iç evde be dışarda korse kullan ben yamuna korse aldım şimdi göbeğim sezaryen sonrası sarkmıştı Doğumdan sonra sadece 6 kilo vermişim 11 kilo almıştım ama şimdi karnım yukarı doğru dikleşti sarkmıyor ve üstelik Doğum yapalı daha 17 günüm oldu pes etme ki benim bünyem de kilo vermeye elverişli değil ben pes etmeye korktum
Jrarya CaglaErtrk korse kullanıyomusunuz ben 15 kilo almıştım 35 gün önce doğum yaptım 12 kilo verdim sürekli emzirdiğim ve çok fazla sıvı tükettiğim için sanırım birde hastaneden çıktıktan iki gün sonra ki kontrolümde doktorum korse kullanmaya başlayabilirsin dedi ama ben korse yerine sürekli toparlayıcı tayt giydim göbeğimin gitmesinide ona borçluyum şuan ufacık bi ayva göbeğim var.
Belisss Bts bende göbeğimi ilk günden beri sarıyorum 19 gün oldu bayağı indi. Adet oluncadamı gidiyo merak ettim ? Kalan göbeğim adet olunca gidicekmi yani
CaglaErtrk balcicegin_annesi kullanmadım canım çünkü doktor korse kullanman bi işe yaramayacak dedi demekki doktorları her zaman dinlememek gerekiyormuş işe yaramış sende ne güzel , bende edinmeliyim hemen birtane teşekkür ederim 😌
Nidafatma balcicegin_annesi Bişey sorcam ben üçüncü çocuğuma doğum yaptım ikisi normal doğum oldu göbek falan yoktu üçüncü sezeryan oldu saramadım korse takınamadım bugün 26 gün oldu hala karnımın içi acıyor saramıyorum.sizin acımıyomu
CaglaErtrk Jrarya toparlayıcı tayt mı ? Bunu deneyeni duymamıştım Doğumdan sonra , teşekkür ederim☺️🙏🏻
Merveksr CaglaErtrk benim de 2 ay oldu hamile gibi göbeğim Yok ama yumuşak göbeğim korse takınca dümdüz oluyor ama ben kendimi çok kalın hissediyorum hamilelikten 9 kilo kaldı nasıl gitçek bilmiyorum 🤷♀️
CaglaErtrk Merveksr aynen bende de tam 9 kilo kaldı ama kilodan çok o kalan göbek moralimi bozuyor , veririz inşallah yürüyüşle sporla bi şekilde 😏
CaglaErtrk Gfrn 1 defa oldum canım ama ben 20 kilo almıştım 11 kilosunu verdim 9 kilosu hala duruyor 😕
MervElizan CaglaErtrk Benimde hiç kilom göbeğim kalmadı 2 ay önce doğum yaptım herkes nasıl zayıfladin diyor ama hiçbir şey yapmadim 😏
Suhedacan CaglaErtrk Öyle bencil insanlar heryerde var sıkma canını ben doğum yapalı 9 gün oldu daha 4 gunlukken göbeğin neden bukadar kalmış önceden cok zayıftın bukadar nasıl kılo aldın dediler ki kendı hallerıne bakmadan çok basit sizin gibi yedım dedim ve sustular boşver illa ki verilir kilolar yeni korse takmaya basladım
CaglaErtrk Suhedacan evet karşımdaki insanın morali bozulur mu pot kırarmıyım diye düşünmeden konuşuyorlar , ama dediğiniz gibi öyle yada böyle gidicek bu kilolar hep kalmayız ya böyle 😏😇
balcicegin_annesi CaglaErtrk valla etkili oluyor canım çünkü yağ yakman gerekince zaten etin sarkmasından anlıyorsun benim şimdi sarktı farkettim gittigini kırkım çıkıncada düzenli koşu be yürüyüş yaparım sarkmalarda sıklaşır inşallah umarım senin de geçer üzülme sakın
Zeykemk26 CaglaErtrk bağlasaydın keşke gobegını bende sezaryan dogum yaptım bugun 50 gunluguz bende sıfır göbek 36yım ama yapıylada alakalı olabılır
CaglaErtrk Zeykemk26 benim doktor aklımı karıştırdı yoksa ben takmak istemiştim , bence takma bi işe yaramaz dedi , bilimsel olarak faydasını duymadım dedi , yani dedi de dedi😏😏
Minnosss CaglaErtrk benımde dun arkadasım aynı seyı yaptı bana ben bagladım bak kalmadı aaa sana bak dedı dogurmamıs gıbısın dedı bende besle bagladım korsem yok alana kadar ısare edeyım dedım ama ıse yarat mı bılmıyorum 22. Gunum