CaglaErtrk Sezeryan göbeği diye birşey yok hamile sonrası göbek var bunun sezeryanla alakası yok. Göbek genişliyor ve sönüyor tıpkı balon gibi deride genişliyor dolayısıyla kilo gibi ama sarkma oluyor. Şöyle söyliyim bende 2 ay oldu doğum yapalı göbeğim oldukça fazlaydı ama baya gitti bunun için sadece bol su içtim vede hamur işleri yemedim tabiki emzirincede baya çabuk gidiyor karın çünkü rahim küçülüyor. Ben post açtım oradan videomu izle istersen karnımda hafif pörtleme var farkedebilirsin ama o zamanla gidiyor benim 2. Doğumum ilkinde hiç bişi kalmamıştı. Sabırlı olmak gerek 😊