Mucize_ benaslindayohum teoride olan bir öneride bulunayım size o zaman 😁 sabah biraz daha erken kaldırmaya çalışıp yarım saat bir saat öne çekerek uyku aralarını açın 4 saate yakın olsun uyku araları
benaslindayohum Mucize_ malsef olmuyor cok denedim bebekken 2.30lari goruyorduk anca bu saatlere düştük bunada şükür ataktan once 9da uyusada 10da uyanip 12de tekrar yatiyordu 🤦♀️
Tess07 Hande-ege bence bu atak fln Degil canım ya bu çocuklar büyüyene nde zorluğu olcak ha büyüyncede başka dertler olck:(
benaslindayohum Bilgemayse valla su son 2 haftadir yasiyorum atagi dibine kadar bundan once anlamadan gecmis bi sekilde bunu dibine kadar yasatiyor kizim 🤦♀️
Bilgemayse benaslindayohum 4. Ay atağını da ömrümde unutamam ben😭 ama şimdi de aybi şekilde felaket durumdayız 😥
Mucize_ benaslindayohum ay o ara uyanmalar kabuuusss. Odadan çıkarmamayı deneyin bi de sabit uyandığı saatte o uyanmadan pışpış ya da sallama. Ben bazen öyle destek alıyorum
benaslindayohum Mucize_ malsef bizim kiz kendi kendine emzikle uyuyor 2 saatt sallasamda işlemiyor 😂 ama odadan cikarmamayi deneyecegim tesekkur ederim ❤
Lynn benaslindayohum o hunilerden doğum yapınca hepimiz taktık bence. Allah yardımcın olsun Gönenli arkadaşım 🤲🏻 🥰
Momdady2021 benaslindayohum şuan sırf bu atak yüzünden oturdum hem sallıyorum oğlumu hem ağlıyorum illallah ettim bitirdi beni bu atak mahvoldum ben yemiyor içmiyor uyumuyor durmuyor delircem
benaslindayohum Momdady2021 bende oyleyim canim ama salma kendini sıkılınca muzik acip oyna hem bebiste keyifleniyor yani ben oyle yapiyorum artik stres atmak icin 😁
Rabiactm benaslindayohum ay nasıl hesaplanıyor bacım benim oğlum da 10 aylık iştahta sıkıntı yok ama uyku problemi yaşıyoruz bir gün erkenden kalkıyor birgün çok uyuyor uyutmaya çalışıyorum gözleri kızarıyor asla uyumuyor bir haftadır böyleyiz 🥴
benaslindayohum Rabiactm googleye bebek atak hesaplama yazarsaniz cikiyor dogdugu günü yaziyorsunuz o hesapliyor