benaslindayohum 8. Ay ile 10. Ay atak dönemi inşallah 11. Ay rahat ederiz de 12. Ay atağını sağlam şekilde karşılarız 🤲🏻😁 Bayağı zor bir dönemden geçiyoruz biz de kabızlık, uykusuzluk, huysuzluk ,yemek yemeyi reddetme ,sürekli gözünü ovusturma, uyku gelmesi ama asla uyumamak😂 Ataklar bitmiyor da aylar arası açıklıyor diye umutla bekliyorum 12. Aydan sonra 18 e kadar atak yok sanırım sonra da 2 yaş. 6 ayda 1 atak sanırım umutla bekliyorum 💞