benaslindayohum geceler cok zordu 10. Ayda uyuturdum yarım saate uyanırdı en fazla gece 1 5 arası hep böyle geçerdi. Cok bunalmıştım. Ama bu atak uyku regülasyonuna sebep oluyor, tıpkı 4. Ay gibi. Bitince gündüz uykularımız uzamıştı bizim. Önceden 40 dakika gündüz uyku yapan bebeğim 11. Ayda 2 saat gündüz uykuları yapmaya başlamıştı. Az sabredin, yasına dogru bu kadar zor olmayacak inşallah.