benaslindayohum Momdady2021 bende oyleyim canim ama salma kendini sıkılınca muzik acip oyna hem bebiste keyifleniyor yani ben oyle yapiyorum artik stres atmak icin 😁
benaslindayohum Rabiactm googleye bebek atak hesaplama yazarsaniz cikiyor dogdugu günü yaziyorsunuz o hesapliyor
Bilgemayse benaslindayohum 4. Ay atağını da ömrümde unutamam ben😭 ama şimdi de aybi şekilde felaket durumdayız 😥
benaslindayohum Lynn aziciik daha buyuse rahatlarsin etrafi izlerken zaman geçer 🤗 bursaya giderken kizimin giki cikmadi yola bakmaktan 9 aylıktı gittigimizde
benaslindayohum Mustafatma yok canım hepsi gececk insallah 🤲 bu 10 cok yipratti beni nedense 4. Ay o kadar yormamıştı