Zatilokumum ne çok bim postu gördüm bu gün burda ya 😂🤦♀️ Ben daha gitmedim akşam üstü bi gidip magnetlere ve kitaplara bakıcaö kaldıysa alırım kalmadıysa Allah büyük :) bizim burda çok büyük bir bim var herşey fazla fazla geliyor aylar öncesinin aktüelleri bile var orda kalmıştır diye düşünüyorum umarım boş dönmem 😂🤦♀️