NehirVolkan Zatilokumum kısmet artık bi dahakine biz de sosyete pazarına gideriz kızımla her şey orda da var havalar düzeldi ya bahane olsun bize 😁😁
midekoruyucu Alparslanmomss kız yok burda da hiç bişey yok 🤣 tek eğlence gezme yerimiz bim şok 101. 🤣 hepsini dolaşıp aktüellere bakıyoruz, kimse almıyor herşey kalıyor. Hepsini alasım geliyor, para yok 🤣 çok lazım olanı alıyorum sadece
Minkpndam Gitmedim bile 😢 eşimi göndercektim onunlada bir posta kavga ettim oda gitmedi olan bana değil ona oldu trendyoldan daha pahalıya alcam umrumda olmaz 😂
_bahar_ Zatilokumum ben gittim hiçbir şey kalmamış hatta iki kadın birbirine girmişti mama sandalyesi yüzünden kavga ediyorlardı🤣
Mavisanasi Zatilokumum para olmadığı için hiç gidemedm evde 20 lira var magnet almayi düşündüm sonradan da vazgectim belki ekmek falan alirim die
Mrvsen Kızlar bizim burda resmini koyduğunuz bir çok ürün vardı uzun zamandır. Almıyordum hatta görüyordum her gittiğimde şuan kıymetli oldu 🙈
Baakpnr- Zatilokumum ilk kumandam , çıngırak ve hışırtılı kitap aldı babası kuzum ama kızım kitabın ve çıngırağın sesinden korktu çok ağladı anlayamadım sebebini 😳
Ilkannelik Zatilokumum Mama sandalyesi,2 tane Mama tabağı küçük catal kaşık çoğu sey kalmıştı ama almadım 🤭🤣
Tugceyigithann Zatilokumum bende çıngırak silikon önlük bir de ışıklı toplar aldım gece lambası olarak ama aktivite masası bana da biraz dandik geldi yoksa alıcaktım bende