Esralitugram Masalingonunannesi benimki de öyle kucakta ondan mutlusu yok yatırmak istediğim de sesiyle yıkıyor ortalığı 😄geçeer inşaallah tek korkumm 5. Ayda da hala bu şekil devam etmesi😒
Sevinczeynep Masalingonunannesi hadi yaa bu simdi beni de korkuttu 😵 biz 3 bucuk ay kolikden cektik simdi 4 ay atagindan cekiyoruz biter diye umut etmistim
Bao Masalingonunannesi çok kişisel ama çok geç değil. Yarın bile düzelebilir. Yeni bir düzen geliyor. Güzel oluyor her şey.
Yamanmoms Tugba06 4 ay 4 gunlukken basladi sanirim 3 hafta erken dogdu bebegim o sebeple gecikmeli oldu
Minikkizinyolu Elcinn bir şey soracağım biz de tam 3 ay 26 günlüğüz kızım birden sebepsizce ağlamaya başladı bir gece Öncesinde böyle bir şey yoktu . Atak böyle bir şey mi?
199629 Masalingonunannesi vallaa ben de aynı durumdayim eskiden uykusuz duzenliydi şimdi kaç kere kalktığımi bilmiyorum alışkanlık haline getirdi iyice sürekli kucakta 😫😫