Deletedmom_11 Allah sonumuzu hayır etsin, her gün işte bugün zirveyi yaşıyoruz yarın geçecek diye kendimi avutuyorum😅 az önce tek başıma battaniyeye koyup salladım ancak öyle uyudu yoksa terör estiriyordu. Diş etlerine baktınız mı şişme kabarma var mı? Bizimki 2.ayın sonlarına doğru parmaklarını emmeye başlamış, 3 ay 10 günlükken falan diş etleri biraz kabarmış, 1 hafta sonrasında iyice kabarıp patlamış. Hatta yeni kabarmaya başladığı fotoğrafı paylaşayım siz de bi kıyaslayın, acemiyiz sonuçta birbirimizden öğreniyoruz 😊
https://imgyukle.com/i/E9ca9M