SSYSmyye Pamugumm Trakya tarafında olan bir gelenek bu, gereksiz diyen hanımlara katılmıyorum herkes kendi örf adetini yapmak isteyebilir biz severiz yani güzel bi anı bence. Bana yapmış annemler fotoğraflarım anı kalmış çok güzel. Bende kızıma yapıcam inşallah her günümüz şenlikli geçsin 🥰
Farahzeynep Minikom_35 ben daha bebeğim mevlüdünü yapmadım millet 6 ay kınası diyor 😂 ne çok şey var ya, cinsiyet partisi, kınası, doğumgünü, diş partisi habire bir oynama peşindeler 😂
giz Minikom_35 pazar gunleri denize gidiyoz ama zaten seven biri degilim cok sacma oluyor 🤣 kiz icin gidiyoz mecbur kizi sokuyoruz falan gereksiz yanip donuyoruz 🙄 sen cik gel tatilee 😊
Minikom_35 giz bizde nerden o kadar para 😂biz burdan Çeşme’ye günü birlik ya da gümüldür e gidip ev tutuyoz
giz Minikom_35 aynennn oyleee 🤷 bu sipayla izmire en son bayramda geldik bu bayram evde gecirelim diyoruz ama gelcek olursak bulurum ben seni. valla bende sevdim seni gelirseniz bodruma bi kapi var aklinda olsun 😘
Ugggg Aylatrn amaçsızca yapılan eglence:) ben bi arkadasiminkine gittim ortaya sandalye koyup bebek anneni kucağında yüksek tepeleri açıp etrafında döndüler :)