Pamugumm Yapanlara yapacaklara saygım sonsuz ancak şahsi görüşüm budurki çok fazla o yapmış böyle birşey yapılıyormuş hadi bizde bu boyayı boyayalım niyetine yapılan birşey sanki aşırı gereksiz fazlaca anlamsız ama bu bence tabi yapanlar seviyor eğleniyorsa ne mutlu onlara ama bana böyle şeyler mecburi gibi fazlaca kasıntı geliyor🙄