Minikom_35 giz 😂😂aslında evet belki de İzmirli olsaydım köken olarak 6 ay kınası bana mantıklı gelebilirdi.. Doğma büyüme İzmirliyim. Ama asleeeeen?????????😂😂
giz Minikom_35 🤔 cok meraktayimmmm dogma buyume izmirsen gene bize cekmisindir azicikk senn gel 3 asagi 5 yukari kinayi anlasiriz senle 🤗
giz Minikom_35 hadiii canimmm tipin hic gostermiyo dicem olmucakkk 🤣🤣🤣 ayy gel sarilalim bi yavvv yillar once mardinli bi arkadasim vardii tam onun gibi yaklastin olaya 🤗😘
giz Minikom_35 lise yillarinda arkadaslarim gitmisti bizede fotograflari gormek nasip olduda ne guzel bir sehirr ama tabii bizde nerde gidelim gezelim 🙄
Minikom_35 giz valla annemler arada gidiyo ama arabayla ben gidersem uçakla giderim arabayla çekilmez 🤕
giz Minikom_35 28 yasindayim bende. Bak adimi cozdu hemen 😊 6 ay 11 gunluk bi prensesim var 💕 oyle yuvarlanip gidiyoz bodrum gibi lanet bir yerde ☹️