Wyz Babe tesekkur ederim insallah yoktur ya normalde cok dusuyo kafayi ufak tefek carpiyo ama ense olup bide sert vurunca cok tedirgin oldum ilk defa oldu
yldrm986 Wyz canım benim,kusma,havale,burun ve kulaktan sıvı ya da kan gelmesi,denge ,uykuya meyil açısından takiplerini mutlaka yapıp en kısa zamanda hastane desteği alırsın inşallah 🙏🏻 Geçmiş olsun 🙏🏻
Wyz yldrm986 sadece uykuya meyil var oda uyku saati oldugu icin uyumak istiyo digerleri yok gerci su an uyuyakaldi cok uykusu vardi cunku
Ecelila Bana esim yok dicek cocuk kafasını yere vurmuş aynı şekil onun kafasinida oraya vururum bu ne rahatlık esinizdeki bi kanama geçirse vicdanına nasil hesap vercek kusura bakmayin çok sinirlendim
Tugkaninannesi Wyz acile gitsen okadar tomografi, rontgen cekecekler bi suru radyasyon. Ben o hatayi yaptim doktorum cok kizdi, acile giderseniz her turlu radyasyon alir bebeginiz. Hareketlerini kontrol edin herhangi bi sisme morarma var mi bakin. Kafanin disina bisey yapmayan carpa icine hic bisey yapmaz dedi bana doktorum. Bi daha olsa asla goturmem kendim kontrol ederim
CerenBulut Tugkaninannesi haklısın radyasyon konusunda belki ama ilerde keşke dememek için onu kabul ettim çok şükür bişey çıkmadı ama oladabilirdi ihtimallerden gitmektense bence olması gereken sonuçta evde tv açıkken bile radyasyona maruz kalıyor bi resmini çekerken bile basit geliyo ama eşdeğer bence
Wyz Tugkaninannesi kontrol ettim 1bucuk saat güldü oynadi hareketleri normaldi simdi uyudu hastaneye gitmek istedim ama esim biz kontrol edelim dedi kizimada cok duskundur duyarsiz birisi deguldir her ay hasta olmasa bile 350 lira muayne parasi verip doktora götürür ama kizim dustugunde en yakin o vardi yaninda cok üzüldü ama doktorluk degil bisey olsa belli olurdu sumdiye kadar dedi ben normalde cok evhamliyim icim icimi yiyo su an
Bebeminnie Wyz korkutmak istemem ama kuzenim kreşte karşıdan koşan arkadaşıyla çarpışıp beyin kanaması geçirdi. Öğretmen önemseyip haber vermemi cocuk da gayet normalde ertesi gün bayılınca anladılar hastanede kaldı günlerce ihmal edilecek şey değil kafatasında çatlak bile olabilir
Nicemother Wyz canım kusma veya gözlerde kayma oldu mu? Geçenlerde benim kızımda yataktan tepesinin üstüne düştü çok ağladı dr a götürdüm dr film çekmedi gözlerine baktı 2 saat bekletti bizi hastane de tekrar muayene etti şu an durumu iyi gece 2 saatte bir gözlerini kontrol et dedi.uyurken göz kapaklarını kaldır gözbebeği görünmesi gerekiyor eğer yoksa gözbebeği hemen getirin dedi...
CerenBulut Wyz geçen gün oğlum kanepeden düştü ensesinin üstüne düştüğü için dpktor iyi ki getirmişsin dedi bebeklerde yüz üstü düşme de herhangi bişey olmazmış ama ense biraz tehlikeliymiş bi götür sonrası pişmanlık olmasın için rahat etsin çok şükür bizde bişey çıkmadı Rabbim korusun çok geçmiş olshn
Songulayaz Wyz benim yataktan düştü 7 aylık ağladı sustu uyku saatidi önce sakinleştirdim biraz sonra uyudu kendisi takip ediyordum çok şükür bisey olmadi 2 gün önce oldu
Tugkaninannesi CerenBulut yani ben fikrimi ve doktorun soyledigini soyledim. Tomografideki rasyasyonla televizyon telefon tarzi seylerin radyasyonu kiyaslanamaz bile. Cok cok asiri radyasyon var tomografide. Bana doktorum beyinde kanama olsa bile hastane yapilacak seyin de cocugu gozlemlemek olacagini soyledi sayet ameliyatlik kadar ciddi bir sey degilse. Allah korusun ameliyatlik kadar ciddi bir olayda kendini belli eder zaten fiskirarak kusma vs, disardan da morariklik sislik falan illa olur. Benim sahsi gorusum cok pisman oldum, bir daha olsa o radyasyona maruz birakmazdim cocugumu.
CerenBulut Wyz ya eşin yanında vasita neymiş canım bi şekilde götürürsün benim eşim nöbetteydi oğlum düştü hemen götürdüm ki ulaşım çok zor İnan burda normal aciller bebek oldugu için bakmıyo fakülteye götürdüm bence götür