Wyz bizimki de yataktan dustu yatak da 70 cm . Hem de komidine cartpti kafasini oyle dustu. Agladi biraz sonra gulup oynamaya basladi. Tabi ben ilk cocuk hastanesine giturdum onlar takip edin dediler , sonra niye film cekmediler diye ozel hastanenin acile goturdum, orda tomografi falan cekildi cok sukur bisey cikmadi. Ertesi gun kendi doktoruna gidince cok kizdi bize niye aramadiniz diye, acile giderseniz hemen film cekerler onlar riske atmazlar dedi pratisyen hekim dedi acil doktorlari icin. Sen carp kafani seni de sokarlar filme falan dedi iste, cocugu evde gozlemlemek gerekir bu durumlar da kusma , morariklik, sislik vb bakilir dedi. Oyuzden cok pisman oldum radyasyon olayindan dolayi. Ama tabi haklisiniz ben de cok pimpirikliyim maaleaef